ForsideKundeserviceBook manueltOm ABCexpressReklamationerVilkårSøg din pakke

Reklamationer

Reklamation til ABCexpress skal ske skriftligt fra kunden via vores skadesrapportsystem.

Der gælder følgende frister for reklamation:

Reklamation til ABCexpress skal ske skriftligt fra kunden.

Der gælder følgende frister for reklamation:

Ved synlig skade eller mangel i indhold skal modtager reklamere straks ved
at kvittere for levering med begrundet forbehold.

Er levering sket som nævnt i pkt. 2.2, skal kunden reklamere til ABCexpress senest kl. 16
den efterfølgende hverdag.

Ved ikke synlig skade inden for 7 dage efter levering. Søn- og helligdage ikke medregnet.

Ved manglende eller forsinket levering senest 60 dage fra afsendelsesdato.

ABCexpress må søge efter en forsendelse i op til 10 hverdage.

Modtager skal stille evt. beskadigede forsendelser klar til afhentning på leveringsadressen i
originalemballage. Er dette ikke muligt, mister kunden retten til erstatning.

ABCexpress må bede om fotodokumentation af beskadigede

Levering uden underskrift efter anvisning fra kunden.

Forsendelser kan med afsenderseller modtagers fuldmagt stilles på et nærmere angivet sted.
I så fald betragter ABCexpress forsendelsen som korrekt leveret.

ABCexpress UG
Husumer Strasse 68
DE-24941 Flensburg
Telefon: +45 69902120
man-fre 9-11 og 13-15
support@abcexpress.dk