Reklamationer
Reklamation til ABC Express UG skal ske skriftligt fra kunden via vores skadesrapportsystem.
Reklamation til ABC Express UG skal ske skriftligt fra kunden.
Der gælder følgende frister for reklamation:
Ved synlig skade eller mangel i indhold skal modtager reklamere straks ved
at kvittere for levering med begrundet forbehold.
Er levering sket som nævnt i pkt. 2.2, skal kunden reklamere til ABC Express UG senest kl. 16
den efterfølgende hverdag.
Ved ikke synlig skade inden for 7 dage efter levering. Søn- og helligdage ikke medregnet.
Ved manglende eller forsinket levering senest 60 dage fra afsendelsesdato.
ABC Express UG må søge efter en forsendelse i op til 10 hverdage.
Modtager skal stille evt. beskadigede forsendelser klar til afhentning på leveringsadressen i
originalemballage. Er dette ikke muligt, mister kunden retten til erstatning.
ABC Express UG må bede om fotodokumentation af beskadigede
Levering uden underskrift efter anvisning fra kunden.
Forsendelser kan med afsenderseller modtagers fuldmagt stilles på et nærmere angivet sted.
I så fald betragter ABCexpress UG forsendelsen som korrekt leveret.
|